niedziela, 3 listopada 2013

SPECJALNY WPIS!

SPECJALNY WPIS DLA MAĆKA ! <3

Specjalnie dla Ciebie będzie NIEBIESKO *-*
Okey.
Wczoraj mi mówiłeś , że chcesz abym napisała o Tobie na Blogu :)
No to patrz , piszę:D
Poznałam Maćka w grze :) Oczywiście ,że w Margonem :3
Znamy się już kilka miesięcy ;D
Prawie codziennie gadamy na skypie ;d
Co by tu jeszcze. . .
.
.
.
.
.
Maciek ma 13 lat.;D I ostatnio lajknął i skomentował moje zdjęcia xDD
Zabiję go za to jak go spotkam. ;D
Ostatnio pokłóciliśmy się , bo gadał głośno o pewnej stronce , a ja mam taką jakby karę na nią...
Wkurzyłam się i obraziłam...
Pousuwałam go z Margonem , skype i Facebook'a.
Potem wszystko jakoś wróciło do normy. <3 
MOŻE JAKIEŚ ZDJĘCIE?! :D
.
.
.
.

Niestety nie , bo mi zakazał. :c
I jestem STRASZNIE smutna. :(

Dobra :3
Specjalny wpis zakończony ;D
Trzymajcie się , paaa :D <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz