środa, 30 października 2013

home , sweet home

HEJECZKA ;3

DZIŚ NA KOLOROWO , BO MAM DOBRY HUMOR <3 
Dziś wróciłam z sanatorium :c 
Tak jak myślałam - poznałam tam niesamowitych ludzi :(
TĘSKNIĘ ZA NIMI !
Ale są też plusy tego powrotu :)
W końcu zobaczę się z Natalią , Patrycją i Izą <33
Stęskniłam się , ale już w poniedziałek będziemy mogły się widzieć. :(
BYLE DO PONIEDZIAŁKU (Klaudia , dasz radę.:()
Teraz może kilka zdjęć z SAN. ? :))
^
Poznajcie mojego nowego przyjaciela - Daniela. <3 :(( 
Nie wiem z czego to się wzięło , ale mówimy na niego "HIPCIO" <3
Tęsknię. <3:((
^
MOJA MINA - BEZ KOMENTARZA...
A oto i Adrian :3 (Adi) ;3
Reklamujemy masło >.<
Były mocne spięcia , ale cytuje jego słowa :
"Lubię się na Ciebie obrażać , bo potem mnie przytulasz" 
D.E.B.I.L
Ale i tak tęsknię ; - ;

Była tam jeszcze Dominika , Kuba , Kacper  , Kuba i Viola ;))
Ostatnia noc pobiła wszystkie :)
Razem z Domi wysmarowałyśmy 7latkę (Viole) pastą do zębów... 
I jej mina gdy się obudziła - BEZCENNA <3
NIE , NIE JESTEŚMY AGRESYWNE! 
"Dziewczyny , co wyście mi zrobiły" xDDD
No ale trudno , w końcu trzeba było się pożegnać. :(

DOBRA!

To tyle na dziś. :) 
Za niedługo idę się spotkać z Danielem i pójdziemy do kina (^.^)
Na super-extra-fajny film ;D 
"Gra Endera" (NWM)... ; - ;
Będzie fajnie :)
I KURWA PODKREŚLAM !!!
TO TYLKO PRZYJACIEL!
Bo niektórzy są takimi tłukami i ślą jakieś plotki -.- 
"Bez spiny panowie" 
TRZYMAJCIE SIĘ , DOBRANOC ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz