piątek, 15 listopada 2013

PIĄTECZEK!!

Piątunio <3

Boziu :D
Moim zdaniem był to najlepszy piątek w całym moim życiu <3
Było tyle śmiechu !! 
Och xD
Masakra xD
Pierwszy odpał z Izą :
POKÓJ !!! 
hahahahahhahahahahahahahhahhahahahhaha
Odpał z Pati :
Taniec na środku korytarza zawsze spoko (y) <3333
Hahahahhaaahahahahha
Odpał z Natalią! :
WF. "Fajny mam ten kok?"
"Tak , fajny.. Słodki"
Później...
"A ten kok mam fajny?"
"Nie , tamten był lepszy" 

Hahahahahhahah <333
Takie dni to ja kocham po prostu ! 
Jeszcze SZULIK!
Jak ja mogłam o nim zapomnieć :< 
Na niemiecki żarł jakąś kuleczkę , którą na początku pierw miał w w uszach (y)
FUJ ._.
A potem sobie pół długopisu do nosa włożył...
Boże...
Dziękuję za taką klasę ! 
Nie zamieniłabym Was na żadną inną.
NIGDY <3
Chociaż czasami mamy złe dni , ale i tak jesteśmy zgrani :)
KW - Kocham Was :*
Trzymajcie się , paaa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz